Thursday, November 09, 2006

nieuwe werkstukken








Ik ben ook maar weer eens aan het tekenen geslagen want dat moet je tenslotte ook regelmatig doen om het niet te verleren en natuurlijk ook een paar nieuwe airbrushwerken.

De wheelcover was een restauratieproject van hele lieve mensen uit Amsterdam die ik heb leren kennen op het weekend in Winterswijk waar ik uitgenodigd was als standhouder van de DAVC waarvan ook een link staat op de website. Het is dus niet mijn werk maar dat van een andere airbrusher wat nogal beschadigd was en met een scherp voorwerp bewerkt. Zo kon ik toch iemand blij maken met mijn talent. Ik ben momenteel ook bezig met een voorspatbord van een motor en een helm met Gollem van Lord of the rings. Ook een bord met een reiger in het riet staat nog in de steigers (maar goed, de vijver is toch nog niet klaar). Elke vrije avond houd ik me bezig met tekenen en het liefst bekende mensen want dan kun je echt laten zien wat je kunt. Bel of email me als u een airbrush opdracht voor me heeft ! Ik houd van een uitdaging !

Groetjes Corrie

No comments: