Thursday, November 09, 2006

Even een update





Ik ben nu weer een tijdje bezig met de nieuwe cursussen airbrush en ik krijg er steeds meer plezier in. Alleen al het feit dat mijn cursisten zo fantastisch en enthousiast zijn. Zo'n cursusavond en natuurlijk ook de zaterdagcursus geven me zoveel voldoening en je ziet de cursisten vooruit gaan. Bij deze ook hartelijk dank aan Jan die zulke lieve en leuke stukjes schrijft in mijn Gastenboek. Vandaar ook even deze update om mensen te stimuleren om vooral hun creativiteit aan de dag te leggen dmv. een cursus airbrush. Het is supergezellig en de mensen onderling houden vaak ook na de cursus nog contact. Mij kunnen ze altijd bellen of mailen voor advies. Dus CvH Airbrush & Design heeft ook nog een stukje "nazorg".
Zelf heb ik ook niet stilgezeten en heb vandaag ook mijn website weer van een update voorzien. Er staan weer nieuwe foto's op van mijn werken en die van cursisten. Ze maken echt prachtige dingen, ook op de vervolgcursus. Waarvan hier ook enkele foto's te zien zijn.

No comments: