Friday, September 09, 2011

Nieuwe website is online !

Sinds vandaag is de nieuwe website van CvH Airbrush & Design online.
Complimenten voor Webdesign Leon die de hele layout heeft gemaakt naar mijn wensen. En dat waren nogal wat wensen ! Hartelijk dank hiervoor !

Eindelijk een website die ik zelf kan updaten. Wat nu ook regelmatig gaat gebeuren.
Het atelier wordt momenteel verbouwd en vernieuwd. Belangrijk vond ik dat er goede verlichting zou komen en dat zijn daglichtlampen geworden. Alles is weer voorzien van een likje verf en tex en dit weekend gaat de vloer erin. We hopen alles zo snel mogelijk klaar en werkend te hebben zodat we weer volop aan de slag kunnen. Het is momenteel even aanpassen voor de cursisten. Excuses hiervoor !
De foto's van de nieuwe cursusruimte komen op de website te staan als alles klaar is.

Er is ook een forum opgericht voor cursisten. Hier kunnen zij hun werkstukken laten zien en gezellig samen ervaringen uitwisselen.

In het najaar wordt er een open dag/expositie georganiseerd waarbij cursisten hun werkstukken kunnen tonen. Op de website maken we de datum bekend, maar ook via Hyves en Facebook.
Ik hoop natuurlijk op een grote belangstelling.

Verder komen in dit Blog weer de updates van werkstukken van cursisten te staan zodat iedereen hun vorderingen kan zien.
Ook van mijn eigen werken komen foto's in dit Blog.

Ik wens u al vast heel veel kijkgenot op mijn website en kom snel nog eens langs want dan blijft u op de hoogte. Dus mis niets !

No comments: